Everything about ماسک دور چشم خانگی

Wiki Article

اسکراب صورت

برای پاک کردن پوست و از بین بردن لک‌ها می‌توانید از پاک‌کننده‌ی پوست‌ِ (تونر) سرکه‌ی سیب درهنگام صبح یا شب استفاده کنید.

عصاره جنسینگ (گیاه ضد پیری) دیگر ماده مؤثر این اسکراب است که باعث فعال­سازی سوخت­ و ساز پوست می­شود. این گیاه از پوست در برابر رادیکال­های آزاد و آلودگی­ محیطی محافظت می­کند.

مرطوب کننده و آبرسان صورت مرطوب کننده پوست های خشک و معمولی

کارشناسان سلامتی در پاسخ به این سوال می گویند: « بله، کودکان نیز در زمان شیوع بیماری باید از این محصول استفاده کنند». اما خانواده ها در استفاده از این محصول برای کودکان باید مواردی را مد نظر داشته باشند! این محصول سبب می شود راه تنفسی بسته شود و گاهی این امر کودکان را کم طاقت می کند و سبب می شود آنها دایما صورت خود را لمس کنند.

این شامپو دارای ترکیباتی نظیر عصاره ی نارگیل،زیتون،عسل،قهوه و آجوکا است که باعث افزایش خون رسانی و تقویت ریشه مو می شود.

صابون گیاهی لدورا حاوی عصاره کاج و گیاه مریم گلی می باشد.

۷ ماسک میوه ای موثر برای زیبایی پوست و نحوه تهیه و استفاده…

هدگیری که دور سر قرار می گیرد و آن را بر روی سر نگه می دارد ( این محصول را می توان با اندازه سر تنظیم کرد)

مراقبت و زیبایی پوست پاکسازی و شستشوی پوست صورت ژل و محلول و فوم پوست چرب و مختلط

ماسک انار پوست آسیب دیده در معرض آفتاب را ترمیم می کند و آن را تسکین می ماسک دور چشم خانگی دهد. در ترکیب با آب لیمو، پوست را روشن می کند و در عین حال آن را مرطوب می کند.

اسید لاکتیک موجود در ماست برای پوست بسیار مفید است و جای زخم ها و رنگدانه ها را از بین می برد. انار همچنین برای کاهش لکه های تیره و بازگرداندن درخشش طبیعی پوست به خوبی عمل می کند.

آن‌ها را به همراه یک قاشق سوپ‌خوری داخل کاسه بریزید و هم بزنید تا آب کاملا مخلوط شود. سپس یک قاشق سوپ‌خوری ژل آلوئه ورا را به آن اضافه کنید و آنقدر هم بزنید تا سطح برگ‌ها کاملا با این ژل آغشته شود.

از دیگر مواد به کار رفته در ترکیبات کرم ضد آفتاب لدورا، می‌توان به روغن دانه آفتابگردان و رتینیل پالمیتات اشاره کرد. 

Report this wiki page